KOMPLET DO WÓZKA (DLA OLKA) - BAWEŁNA + MINKY (PLUSZ)

KOMPLET DO WÓZKA (DLA OLKA) - BAWEŁNA  + MINKY (PLUSZ)

Mama Olka (mojego małego modela :) - Ci co śledzą mojego bloga od początku powinni go kojarzyć), poprosiła mnie o uszycie podusi ("motylka") antywstrząsowej i ochraniaczy na pasy do wózka.
Wybrała bawełnę z piratami, oraz tkaninę pluszową (ostatnio na TOPie) tzw. minky w kolorze czarnym.
Było to dla mnie wyzwanie: pierwszy raz pracowałam z minky i pierwszy raz szyłam te konkretne rzeczy. Musiałam sobie opracować technologię, wymiary, patenty na pracę z minky itp. Jestem z siebie dumna bo w sumie wyszło super. Myślę, że na pierwszy rzut oka nie da się zauważyć, że to debiut. I o to chodziło :) Starałam się! :) Z informacji zwrotnej wiem, że rzeczy te sprawują się b.dobrze u młodego dżentelmena :)
Ochraniacze na pasy mają uniwersalne wymiary, w związku z tym spokojnie sprawdzą się w foteliku samochodowym i rowerowym, jak też bezpośrednio na pasach w samochodzie. Ochraniacze są dwustronne tzn. można przypiąć je tak, że na wierzchu będzie bawełna albo też drugą stroną czyli bawełną od wewnątrz a pluszem na zewnątrz. Po stronie pluszu dodałam pasek tej samej bawełny, dając tym samym akcent rozjaśniający czarne minky i jednocześnie łączący się z podusią.
Podusia również jest dwustronna (po jednej str.bawełna, po drugiej plusz minky). Można ją  wykorzystać zarówno podczas jazdy wózkiem, jak i samochodem czy też w foteliku rowerowym. Podusia sprawdza się na krzywych / dziurawych drogach/chodnikach, gdzie podczas jazdy główka dziecka strasznie lata, dzięki tej podusi wstrząsy są mniej odczuwalne dla dziecka a głowa stabilnie opiera się o skrzydełka podusi. Środek podusi jest tylko delikatnie wypełniony (prawie płaski), podobnie jak płaskie podusie kupowane dla niemowląt do łóżeczka.

Poniżej zdjęcia podusi i ochraniaczy na pasy. Zapraszam do oglądania i komentowania.

























Do kompletu powstały również dwa kocyki - wersja jesienno-zimowa z ociepliną w środku w rozmiarze XL (idealna do łóżeczka lub na spacery w chłodne dni), i wersja wiosenno-letnia (bez wypełnienia) w rozmiarze standardowym. Ale nimi pochwalę się w następnym poście (muszę popracować jeszcze nad zdjęciami).

Miłej nocki życzę :)

Komentarze

Unknown pisze…
Fajne. Mi pasowałyby w wersji sport. :)

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu