DWA KOCYKI - BAWEŁNA Z PIRATAMI + MINKY

DWA KOCYKI - BAWEŁNA Z PIRATAMI + MINKY

Tak jak wspominałam w ostatnim poście, do podusi i ochraniaczy w komplecie uszyłam dwa kocyki.

Pierwszy kocyk - wersja jesienno/zimowa bądź na zimne wieczory. Rozmiar XL 100x140 (pasuje idealnie do łóżeczka, ale sprawdzi się też doskonale w wózku). Z jednej strony bawełna z piratami, z drugiej plusz Minky, a w środku 1,5cm warstwa ocieplająca (włóknina silikonowa). Kocyk jest z wierzchu przestębnowany, przez co stworzyła się dekoracyjna ramka. Przeszycie to (z racji wielkości kocyka), pozwala również utrzymać kocykowi odpowiednią formę. Rogi kocyka postanowiłam zrobić zaokrąglone. Do kocyka przyszyłam kilka kolorowych tasiemek, ponieważ dzieci lubią się nimi bawić.
Poniżej zdjęcia powyższego kocyka.













 




Drugi kocyk - wersja wiosenna i na chłodniejsze letnie wieczory. Bez wypełnienia. Z jednej strony bawełna z piratami z drugiej strony czarny plusz. Rozmiar 100x75 (+/- 2).
Stębnowanie blisko krawędzi kocyka pozwala utrzymać kocykowi ładniejszy kształt. W tym kocyku pozostawiłam dla odmiany proste rogi.
Myślę, że każde rozwiązanie znajdzie swoich zwolenników :)
Do tego kocyka również przyszyłam kilka kolorowych tasiemek.
Zerknijcie na zdjęcia kocyka numer dwa.











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu