WYPRAWKA DO PRZEDSZKOLA 3z3

WYPRAWKA DO PRZEDSZKOLA 3z3

To już trzeci (właściwie czwarty jeśli liczyć podusię i kocyk jako dwa elementy) i ostatni element wyprawki do przedszkola dla mojej Ali. Przynajmniej na ten pierwszy moment.
Worko-plecak na pościel, którą prezentowałam wam w poprzednim poście.
Worek jest duży i ma podszewkę. Jego wymiary to 73x54cm.
Materiał wierzchni to bawełna szara w białe duże gwiazdki, natomiast podszewka to biała bawełna.
Z przodu worka, na prośbę Al,i umieściłam bardzo dużą aplikację ze Świnką Peppą. Jej wymiary to 45x38cm Aplikację stworzyłam oczywiście od "0" sama. Narysowałam szablon, wycięłam poszczególne elementy z odpowiednich tkanin, usztywniłam fizeliną i przyszyłam gęstym zygzakiem - celowo troszkę dalej od brzega aby końcówki aplikacji nie były zbyt "wygładzone". Misia Teddy użyłam gotowego-  z tkaniny o te samej zresztą nazwie.
Worek ma również sznurki-jak w plecaku, dzięki którym łatwo przynieść pościel z przedszkola do prania.
Oto zdjęcia:






















 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu