WYPRAWKA DO PRZEDSZKOLA 2z3

WYPRAWKA DO PRZEDSZKOLA 2z3

Kolejnym elementem w wyprawce do przedszkola dla Ali jest kocyk i podusia.

Kocyk i podusia uszyte są z 3 różnych materiałów:
- miętowe minky w gwiazdki
- miętowa tkanina velvet
- panel bawełniany (druk cyfrowy) z dziewczynką na rowerze

Tkanina velvet tworzy ramkę wokół panelu, dzięki temu uzyskałam rozmiar kocyka i podusi większy niż dostępne panele. Z drugiej strony kocyka i podusi wykorzystałam minky - w jednym kawałku.
Rozmiar podusi ok.60x40
Rozmiar Kocyka ok. 95x130
Podusię wypełniłam poliestrową owatą - 300g.
Kocyk wypełniłam poliestrową owatą - 150g - jego grubość jest optymalna do dość ciepłych pomieszczeń, jakim są sale w przedszkolu.

Do podusi i kocyka przyszyłam miętową wstążeczkę i wyszyłam imię Alicji.

Poniżej zdjęcia podusi i kocyka.

Podusia











Kocyk

















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu