SZMATKA KRÓLICZEK - DLA MALUTKIEJ NINKI

SZMATKA KRÓLICZEK - DLA MALUTKIEJ NINKI spersonalizowana

Na powitanie małej Ninki na tym świecie postanowiłam przygotować coś własnoręcznie, z serca. Chciałam, żeby malutka Ninka mogła się do tego przytulać, bawić się tym. Padło na przytulankę. Chciałam, żeby ta przytulanka była przyjemna, miękka i milutka w dotyku.
Podążając za obecną modą na szmatki / przytulanki sensoryczne oraz króliczki tildy, postanowiłam połączyć te dwa trendy. Starałam się też, aby różniła się choć trochę od tych krążących na rynku.
Kolory dobrałam poprzez.... wywiad środowiskowy ;) - a dokładnie mówiąc po prostu uważnie słuchałam mamy Ninki, która mówiła, że w pokoju malutkiej dominują szary i fuksja.
Chciałam również, żeby kiedyś malutka Ninka miała poczucie. że ta zabawka jest tylko i wyłącznie jej, żeby stała się również jej pamiątką, dlatego wyszyłam na niej imię oraz datę urodzenia NINKI.

Komu się podoba ? - Łapka do góry :)
Miłego oglądania :)






















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu