SPÓDNICZKA TIULOWA I OPASKA - KOMPLET DLA NEWBORN

SPÓDNICZKA TIULOWA I OPASKA - KOMPLET DLA NEWBORN

Postanowiłam w końcu spróbować pracy z tiulem. Powiem szczerze, że to była świetna zabawa :)
Zrobiłam turkusowo-białą spódniczkę metodą wiązania na ażurowej gumce. Do kompletu powstała też opaska - bazą jej jest koronka elastyczna, wstążka, tiul i pompony. Obie rzeczy w rozmiarze newborn.
Postanowiłam wykorzystać tę stylizację na okazję sesji małej kruszynki - Ninki (zdjęcia przedstawię wam w późniejszym terminie.

Z tiulu powstały też turkusowe i białe pompony, niestety nie zrobiłam im jeszcze zdjęć, więc pochwalę się nimi innym razem.

Tymczasem spódniczka i opaska zawieszone na wieszaczku i powieszone na ścianie oraz pomponiki zawieszone na gałązce, na której siedzi sówka (ci co śledzą mojego bloga powinni pamiętać sówkę na gałązce w barwach biało-turkusowo-szarych), spełniają rolę dekoracyjną w turkusowym kąciku mojej Alicji. :)

Oto komplecik tiulowy newborn.













Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu