WALENTYNKOWA GIRLANDA - DWUSTRONNA

WALENTYNKOWA GIRLANDA - DWUSTRONNA

Na potrzeby targów uszyłam również girlandę - ostatnio bardzo modną, wykorzystywaną do wystroju dziecięcych pokoi, sklepów, imprez urodzinowych, chrzcin, sesji fotograficznych itp.
Moja girlanda wykonana jest w klimacie Walentynkowym - czyli serduszka, czerwień i biel, a także odrobina czerni.
Postanowiłam, że girlanda ta będzie dwustronna. Z jednej strony tkaniny głównie w serduszka, mieszanka czerwieni i bieli, z drugiej strony przeważa czerwień a dodatkowo pojawia się czerń, a zamiast serduszek tylko kropki i jednolite trójkąty.
Girlanda składa się z 7 trójkątów oraz dwóch chwostów na końcach girlandy. Wykończona jest lamówką, która dzięki pozostawionym dłuższym brzegom umożliwia przywiązanie/zaczepienie jej w dowolnym miejscu. Ma nieco ponad dwa metry długości.
Wykorzystałam ją do sesji Walentynkowej z moją młodszą córką. Spisała się super :) Efekty pokażę najszybciej jak się da - mam nadzieję, że niedługo.










 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu