TARGI, TARGI i PO TARGACH

TARGI, TARGI i PO TARGACH

Ja już po targach, które odbyły się 13.03.16 w Radzyminie.
Przyznaję, że liczyłam na szersze zainteresowanie imprezą.... Ale ogólnie jestem zadowolona.
Tego dnia sprzyjało mi chyba szczęście :). Zainteresowanie było i nabywcy też się jacyś znaleźli, dodatkowo wygrałam dwa losowania (1. Podwójne wejściówki na pokaz filmu "POWRÓT" ("The Daughter") - jestem już po i przyznam, że dla mnie był całkiem niezły (mój mąż woli inne klimaty -kino akcji, science fiction) itp.więc jemu już trochę mniej przypadł do gustu). 2. Bon do kwiaciarni na wieniec świąteczny) :) Nieźle jak na kogoś, kto nigdy niczego nie wygrywa :)
Pokażę wam poniżej kilka zdjęć z moim stoiskiem (ja się załapałam na zdjęcia tylko tyłem - ale to chyba nawet dobrze, bo byłam przemęczona przygotowaniami do tych targów i na pewno nie wyszłabym na nich korzystnie.
Fot. Michał z prestigePROduction







I zrobione na początku przez męża, na którym mnie widać :)






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu