TKANINY BAWEŁNIANE

TKANINY BAWEŁNIANE

Dla tych, którzy pytają, oraz tych którzy boją się spytać, a także tych którzy się jeszcze zastanawiają, zamieszczam zdjęcia materiałów, które obecnie mam na stanie i z których mogę uszyć literki dla waszych pociech, czy też inne rzeczy, które sobie wymyślicie (oczywiście w ramach moich możliwości :). W przypadku większego zamówienia jestem w stanie zainwestować w materiał, który bardziej by Wam odpowiadał. Najlepiej o wszystko zapytać mnie mailowo bądź też przez wiadomość prywatną na facebook-u - dla osób, które nie trafiły na mojego bloga przez facebook-a podaję Wam moją stronę: www.facebook.com/korczakart. Wszystkie te dane znajdziecie również w zakładce
KONTAKT.

Materiały pogrupowałam kolorystycznie i ponumerowałam, tak aby łatwiej było nam się komunikować w przypadku waszego zainteresowania.

Oczywiście serdecznie zachęcam do współpracy i zapraszam do kontaktu.


Poniżej zdjęcia zestawów (starałam się odzwierciedlić realne kolory/odcienie, mam nadzieję, że mi się udało, ale pamiętajcie, że każdy z was ma inaczej skalibrowany monitor i u was kolory mogą być nieco inne):

Zestaw nr 1 (biele i szarości)



Zestaw nr 2 (kremy, brązy, żółte, zielone)


Zestaw nr 3 (czerwienie)


Zestaw nr 4 (róże i fiolety)






Zestaw nr 5 (granaty, błękity i turkusy)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu