SESJA ŚWIĄTECZNA SIÓSTR WERONIKI I JULII

SESJA ŚWIĄTECZNA SIÓSTR WERONIKI I JULII

W sobotę naprawdę dużo się działo.
Z samego rana przygotowałam scenerię świąteczną. Wiem, że cała branża fotograficzna ma to już za sobą, ale mamie dziewczyn bardzo spodobał się klimat zdjęć moich córek i zapragnęła mieć podobne ze swoimi córkami.
Dodatkowo kusząca była możliwość wykorzystania nowych teł.
Także jeszcze przed urodzinami, na których wspólnie byłyśmy oraz przed sesją kotków, zrobiłam sesję zdjęciową wspaniałych blondynek.
Młodsza Weronika to bardzo nieśmiała dziewczynka, nieufna. Na początku  dość ciężko było przekonać ją aby się otworzyła i pokazała swój piękny uśmiech, ale nawet z tą posągową twarzą wygląda przepięknie. Idealna księżniczka. Ja nie mogę się oprzeć jej urokowi.
Pochwalę się Wam dzisiaj pierwszymi kadrami z tej trudnej, ale jakże owocnej współpracy.




Komentarze

Unknown pisze…
Piękne zdjęcia, super doświadczenie, cudowna pamiątka. Porostu Naj Naj Naj !!!
KorczakART pisze…
Dziękuje, bardzo mnie to cieszy i polecam się na przyszłość :) Zachęcanie też innych rodziców z maluchami aby sprawili sobie taką pamiatkę, przy okazji jest to świetna zabawa :) Zapraszam przed mój obiektyw.

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu