CHRZEST FILIPA


CHRZEST FILIPA
Filip to synek brata mojego męża. Chrzest miał w 2014r.
Ta uroczystość, a co za tym idzie te zdjęcia, w dużej mierze przyczyniła się do tego, że "przeprosiłam się" z aparatem ;) a dokładniej postanowiłam sobie, że muszę wrócić do fotografii. Wzięłam się przy tej okazji za barki z PS. Jako samouk (bo kilkugodzinny kurs kilka lat wstecz można odesłać do lamusa) nie pozostało mi nic innego jak ćwiczenie, testowanie i eksperymentowanie w PS co zaowocowało setkami zdjęć z tej uroczystości (większość ujęć zrobiłam w wielu odsłonach/wersjach).
Na bloga wybrałam zdjęcia, na których Filip jest solo (albo prawie solo), pozostałe ujęcia pozostawiam w rodzinnym albumie.

W kolorze:





B&W:


Sephia:




Kolaż:





















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

CENNIK - SESJE BIZNESOWE I WIZERUNKOWE