WYPRAWKA PRZEDSZKOLAKA 1 z 3

WYPRAWKA PRZEDSZKOLAKA 1 z 3

Moja Ala została miesiąc temu Przedszkolakiem, w związku z tym zmieniła żłobek na przedszkole.
Aby było jej łatwiej i przyjemniej zmienić miejsce, otoczenie, ciocie i kolegów, postanowiłam jej uszyć wyprawkę:
- worek na ubranka na zmianę,
- pościel (podusie i kocyk) oraz
- worek na tę pościel.

W tym poście chciałabym się Wam pochwalić workiem/plecakiem na ubranka - "Miś Panda"

Worek jest z podszewką, kieszonką i uszkami.
Motyw przewodni to miś panda.
Podszewkę zrobiłam z białej bawełny. Przód worka uszyłam z dwóch tkanin - miętowej bawełny w misie panda oraz miętowej bawełny w białe fale. Obie tkaniny rozdzieliłam wypustką w biało-czerwone pasy. Czerwonym kolorem nawiązałam do policzków misia. Aby jeszcze bardziej zaakcentować ten kolor dodałam też czerwony ścieg na kieszonce oraz na tabliczce z imieniem oraz wykorzystałam czerwony sznurek. Kieszonkę również uszyłam z bawełny w pandy i dałam od spodu białą bawełnę. Umieściłam ją z przodu worka a zapięcie zrobiłam na rzep. Pod wypustką umieściłam czarne mięciutkie uszka w białe groszki i z tej samej tkaniny zrobiłam szlufki na sznurek.
Tył worka zarezerwowałam na personalizację. Nie jestem zwolenniczką aby na pierwszy rzut oka rzucało się imię dziecka, stąd taka decyzja. Do czarnej tkaniny w białe groszki przyszyłam filcowe literki. Wprawdzie pierwotny pomysł był taki iż miały mi tylko posłużyć jako szablon do ich obszycia i imię miało być tylko wyszyte czerwoną nitką, ale z racji że literki miały bardzo mocny klej, zmuszona byłam je tam pozostawić. Przeszyłam je tylko jeszcze przez środek, aby przy praniu się nie odklejały.
Worek ma też na górze szlufkę ze sznurka, aby łatwiej go było zawiesić na haczyku w szatni.

A oto i worek mojej Alusi.

Przód

Tył
Uszka i wypustka
Kieszonka
Szlufka
Personalizacja
Mocowanie szlufki
 Hand made i wypustka

Szlufki do sznurka

 Uszka i wypustka
 Rzep
 Środek kieszonki
 Kieszonka na rzep
 Czerwony ozdobny ścieg
 Misie Panda

 W całej okazałości :)


C.D. wyprawki nastąpi :)

PS. A co wy stworzyliście dla swoich pociech, gdy szły do nowego przedszkola?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu