KOMPLET POŚCIELI DLA LALEK (PODUSIA, KOCYK, MATERAC)

KOMPLET POŚCIELI  DLA LALEK (PODUSIA, KOCYK, MATERAC)

W tym roku Ala dostała na gwiazdkę kołyskę dla lalek.
Była w niej wprawdzie pościel, ale jakość nawet w najmniejszym stopniu mnie nie zadowalała, a wygląd nie zachwycał.
Nie mogło być inaczej ;) - uszyłam Ali nowy komplecik :)
Składa się on z:
- dwustronnego materaca 49x20- z każdej strony inny wzór bawełny i inna aplikacja, wypełniony/usztywniony włókniną poliestrową;
- dwustronnej podusi 18x13 - bawełna plus minky, wypełniona włókniną silikonową;
- dwustronny kocyk 40x27- bawełna plus minky, wypełniona włókniną silikonową.
Do ich uszycia użyłam:
- dwóch wzorów bawełny - szara w białe gwiazdki oraz miętowa w białe wąsy;
- białe minky
- włóknina poliestrowa
- włóknina silikonowa.

Więcej nie będę opowiadać, bo nie ma to jak zdjęcia :). One powiedzą Wam wszystko.
Zapraszam.

































Komentarze

Unknown pisze…
Fajnie spasowane kolory. Ładny komplecik. :) Mi się podoba. Gratki Siostra za artystyczną duszę. :)
KorczakART pisze…
Dziękuję Ci bardzo :) Miło mi :)

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu