PODUCHA - GŁOWA KONIA - BAWEŁNA I MINKY

PODUCHA - GŁOWA KONIA - BAWEŁNA I MINKY

Coś dla miłośników koni.
Konik powstał na prośbę 4-letniej fanatyczki koni - Julii. To prezent urodzinowy od jej rodziców.
Pomysł podpatrzony przez Julię i jej rodziców w necie stał się dla mnie inspiracją do stworzenia tego projektu.
Konik wykonany jest z szarej bawełny w białe gwiazdki oraz jasno różowego minky. Nosek i oko z filcu. Ozdobą są szare pompony na taśmie. Ręcznie haftowany dwukolorowy napis z imieniem oraz biały haft na oku. 
Konik ma 50cm wysokości a licząc wraz z uchem aż 60cm. Szerokość konika to 40cm.

Konik tak spodobał się moim dziewczynom, że Ala też ma już swojego konika (jest inny - pokażę go następnym razem ponieważ nie miał jeszcze sesji zdjęciowej). Obawiam się, że Patrycja też mi nie odpuści, chyba że uda mi się namówić ją na jakiś nowy projekt :)

Przedstawiam wam zdjęcia konika. Mam nadzieję, że was również zauroczy. Podzielcie się ze mną swoimi emocjami. Serdecznie zapraszam do pozostawienia komentarzy.
























 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu