Motylem jestem aaaa, motylem jestem :) GIRLANDA Z MOTYLI

Motylem jestem aaaa, motylem jestem :)

Witam wszystkich po długiej przerwie.
Odkąd wróciłam do pracy ciężko mi wygospodarować czas na publikację.... ale jestem, jestem, tworzę jak tylko mogę i zapraszam.
Będzie trochę mało jesiennie, a jeszcze mniej zimowo...(choć za oknem śnieg), ale kiedyś trzeba nadrobić zaległości ;).
Jest też szansa, że choć za oknem mroźno to w sercach Waszych zrobi się cieplutko.
Chciałam wam przedstawić moją wiosenną twórczość.
Indywidualny pomysł OLI, wskazówki i wytyczne OLI, pomysł na realizację, projekt i wykonanie moje własne :)
Miało być przede wszystkim kolorowo, radośnie i wiosennie. Motyw - MOTYL.
Girlanda do zawieszenia w kuchni bądź sypialni (ale sprawdzi się również w innych miejscach).
Stworzyłam 3 szablony motylka.
10 motylków - są dwustronne, bawełniane - z jednej strony inna tkanina i kolor a z drugiej strony inna.
Motylki zawieszane są na sznurku przy pomocy mini spinaczy (drewniane - również multikolorowe), co stwarza wiele możliwości - kombinacji i aranżacji.
Każdy motylek jest usztywniony i przeszyty ozdobnym ściegiem.

Zapraszam do oglądania. Dajcie znać jak wam się podobają. :)































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu