OZDOBY ŚWIĄTECZNE WIELKANOCNE DO DOMU

OZDOBY ŚWIĄTECZNE WIELKANOCNE DO DOMU

W tym roku przed Wielkanocą miałam dość napięty grafik (zresztą jak zawsze ostatnio ;)), dlatego moje ozdoby Wielkanocne to głównie stroiki wykonane z półproduktów.

Nie zapominam oczywiście o uszytym przeze mnie zającu, który gra główną rolę w jednym ze stroików.
Na kominku wisi także żółto-szary wianek, który prezentowałam Wam we wcześniejszym poście. Kuchnię zaś zdobią tulipany - w wazonie i w czerwonym dzbanku :) - ale to temat na kolejny post.


Pokaże wam również szybką przemianę łazienkowych ozdób - z zimowych na wiosenno-świąteczne ;)

PS. Mam także w salonie wianek, który wygrałam na Targach Misz Masz w Radzyminie - pochwalę się nim następnym razem :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


 






















A oto przemiana w łazience.



















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu