SOWA WISZĄCA Z SERCAMI - Z BAWEŁNY

SOWA WISZĄCA Z SERCAMI - Z BAWEŁNY

Ten pomysł czekał długo na realizację, ale nie mogłam już dłużej czekać :), bo strasznie mi się podobał.
Postanowiłam, że będzie do kącika ALI, stąd takie kolory.
Sowa jest na wstążeczce, która ułatwia zawieszenie na ścianie, na uchwycie od szafy itp, siedzi na gałązce brzozy, a do niej przywieszone są jeszcze serduszka na wstążeczkach.
Wykończona jest koronką (sama sowa i jedno z serc), oczy i mniejsze serce na jednym z serc jest naszyte w formie tzw. aplikacji, dodatki to drewniane guziki i satynowe wstążeczki. Wielkość - jak widzicie - zajęła wnętrze skrzynki po owocach.
Sówka już wisi u Ali nad łóżeczkiem.
Ja jestem zadowolona z realizacji, a wam jak się podoba?

















Komentarze

Unknown pisze…
Ładna sówka. :)
KorczakART pisze…
Dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu