MAŁA ZAPOWIEDŹ FOTO

MAŁA ZAPOWIEDŹ FOTO

Pochłonięta przygotowywaniem dekoracji świątecznych zaniedbałam trochę fotografię.
Nie oznacza to, że poszła w odstawkę. Powiedziałabym raczej, że wszystko u mnie ma swój czas.

Gorączka Świąteczna i Sylwestrowa za nami i mogę nadrabiać zaległości. Uzupełniam powoli albumy ze zdjęciami moich córek....

Sesja urodzinowa na roczek Ali (a przy okazji również z Patrycją)....




oraz sesja świąteczna z moimi dziewczynami.










Dużo pracy przede mną,ale materiał do pracy już mam (no..... może w 70proc., bo planuję różne świąteczne aranżacje).

Uzbrójcie się w cierpliwość. Postaram się ogarnąć materiał najszybciej jak się da i pochwalić się efektami.

Przy okazji chciałabym życzyć Wam na Nowy Rok pasma sukcesów - tych zawodowych, ale przede wszystkim tych osobistych. Podsumowując 2015 rok mogę stwierdzić, że był to dla mnie jeden z lepszych, które pamiętam. Wiele się działo przede wszystkim artystycznie w moim życiu - powrót do fotografii, do tworzenia, do szycia, praca z drewnem, praca z farbami (nie na płótnie ale.....też twórczo), a nawet odrobinę do muzyki. Pyzatym wiele dodatkowego szczęście zapewniła mi nowa istotka w naszej rodzinie (Alusia). Życzę więc sobie i Wam przede wszystkim, aby ten 2016 rok był jeszcze lepszy. Dużo zdrowia (bo to najważniejsze), dużo radości i miłości. Spełnienia najskrytszych marzeń. Pozytywnego myślenia, dużo siły, otaczania się wspaniałymi, pozytywnymi i twórczymi ludźmi, wytrwałości w dążeniu do celów, odwagi do realizacji planów - zwłaszcza tych, do których inni nie do końca są przekonani. 
Szczęśliwego Nowego Roku!
 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu