WIENIEC ŚWIĄTECZNY NR 2

WIENIEC ŚWIĄTECZNY NR 2

Święta, Święta i po Świętach..... wypoczęci? najedzeni czy przejedzeni? wszystkie tematy z rodziną przegadane? bliscy wyściskani? Mikołaj hojny? Jeśli tak to super.

Ja wykorzystam to, że jeszcze nadal jesteście myślami przy Świętach i nadrobię trochę zaległości sprzed Świąt.

Przedstawiam wam mój ulubiony wieniec ...ulubiony przede wszystkim ze względu na kolory ale nie tylko. Wydaje mi się uroczy i tyle. Wisi u mnie na kominku, dzięki czemu mogę sobie na niego bezkarnie i bezproblemowo jak również dość często spoglądać. Dodatkiem są żywe iglaste gałązki oraz szyszki, które dodają mu świeżości i naturalności.
Wy też macie takie ulubione wieńce w domu?

A oto i on. Czy komuś też przypadł do gustu?











































Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

CENNIK - SESJE BIZNESOWE I WIZERUNKOWE