PIERWSZY MURAL :)

MÓJ PIERWSZY MURAL.
Powstał on we Włoszech podczas wyjazdu z ZPiT (Zespołem Pieśni i Tańca w Leszczydole Nowinach). Każdy przyjeżdżający tam zespół miał takie zadanie aby namalować na ścianie coś co będzie kojarzyło się z krajem z jakiego przyjechał i tymże zespołem. W przypadku naszego zespołu zgłosiłam się na ochotnika, przygotowałam projekt, a po jego akceptacji przez zarząd ośrodka zaczęłam działać. Naszkicowałam na ścianie a następnie wzięłam się za malowanie. Do malowania przyłączyła się Ola i wielkie dzięki dla niej bo nie było zbyt dużo czasu a mural urósł do dość pokaźnych rozmiarów. (PS.Podpis pod dziełem - jeszcze moim panieńskim nazwiskiem)
Fotki poniżej.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

CENNIK - SESJE BIZNESOWE I WIZERUNKOWE