OBRAZY

OBRAZY _ FARBY OLEJNE
Popełniłam na ten moment 5 obrazów farbami olejnymi na płótnie. Powstały one w okresie, w którym uczęszczałam na warsztaty plastyczne w Ząbkach. Nie był to długi okres (11.2012-06.2013) czego bardzo żałuję, bo ekipa była przesympatyczna, atmosfera super, było poprostu wesoło 😊 przez co wspomnienia mam bardzo pozytywne, a przy okazji sporo się tam nauczyłam. Najważniejsze jest to, że dzięki tym warsztatom powróciłam do malowania i rysunku (spełniłam swoje marzenie), odważyłam się pracować z farbami olejnymi,  i uwierzyłam, że ten talent można rozwijać w każdym momencie więc jeszcze nic straconego... 
Dodam że ostatni obraz (maki) trochę czekał na ukończenie, remont i przeprowadzka nie pozwoliły mi go dokończyć na warsztatach czy też zaraz po. 
Od momentu ukończenia ostatniego obrazu minęło już sporo czasu i nie mogę się doczekać kiedy będę miała szansę usiąść ponownie do sztalugi.




  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu