CHRZEST ALI - SESJA STUDIO I PLENER


Ala to moja młodsza córeczka. Pod koniec czerwca miała swój chrzest. Po chrzcinach postanowiłam zrobić jej na pamiątkę super zdjęcia. Jedną sesję (w dwóch podejściach) zorganizowałam w domowym studio, drugą (również w dwóch podejściach) zaaranżowałam w plenerze. 
Z czystym sumieniem można powiedzieć, że świetna z niej modelka. Współpraca bywała momentami trudna (Alusia miała wtedy 8 miesięcy i była na etapie stawania przy meblach- potrafiła też raczkować), ciężko było ją namówić do siedzenia w miejscu, ale efekty wytrwałości są. Zapraszam do ich obejrzenia.

SESJA z okazji CHRZCIN - STUDIO








SESJA z okazji CHRZTU - PLENER



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CENNIK - REPORTAŻ OKOLICZNOŚCIOWY

JA O SOBIE

Oryginalna i nowoczesna fotografia przedszkolna kontra realia w przedszkolu